ΡΕΚΟΡ ΔΙΑΝΟΙΞΗΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΤΗΣ ΠΑΛΙΟΒΟΥΝΑΣ Εντός του 2016 Κλόκοβα- Αμφιλοχία μέσω Ιονίας Οδού

???????????????????????????????

«Είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι το στοίχημα της ολοκλήρωσης του έργου της Ιόνιας Οδού τον Μάρτιο του 2017 θα κερδηθεί», δήλωσε ο γενικός γραμματέας Υποδομών.

Οι πρώτες παραδόσεις νέων τμημάτων της Ιόνιας Οδού αναμένονται εντός του 2016, με το τμήμα από την έξοδο της σήραγγας της Κλόκοβας (10ο περίπου χιλιόμετρο) μέχρι την Αμφιλοχία (90ο περίπου χιλιόμετρο) – που περιλαμβάνει και την παράκαμψη Αγρινίου που βρίσκεται ήδη σε κυκλοφορία- να αναμένεται να παραδοθεί σε κυκλοφορία περί τα τέλη του έτους. Δεν επιβεβαιώνονται δηλαδή οι πληροφορίες για παράδοση εντός του καλοκαιριού.
Με την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου, η απόσταση από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα θα διανύεται με ασφάλεια, σε 1 ώρα και 40 λεπτά περίπου αντί για σχεδόν τρεισήμισι ώρες που απαιτούνται σήμερα.

Την περασμένη Τρίτη 28 Ιουνίου, η εταιρία παραχώρησης Νέα Οδός υποδέχθηκε στα εργοτάξια κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού τους εκπροσώπους του Τύπου, προκειμένου να τους παρουσιάσει το σύνολο του έργου.
Με πρώτη στάση τα Ιωάννινα, στο βόρειο δηλαδή άκρο του αυτοκινητοδρόμου, στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης, o γενικός διευθυντής της Νέας Οδού κ. Στέλιος Πενθερουδάκης τόνισε ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια τόσο από την εταιρία παραχώρησης όσο και από την εταιρία κατασκευής ΤΕΡΝΑ, ώστε τον Μάρτιο του 2017 ο αυτοκινητόδρομος να βρίσκεται σε λειτουργική κυκλοφορία και λίγους μήνες αργότερα τον Αύγουστο του 2017 σε πλήρη.
Προς την κατεύθυνση αυτή μάλιστα, η ΤΕΡΝΑ έχει ήδη προχωρήσει σε μίσθωση 1.746 στρεμμάτων γης από 363 ιδιοκτήτες των οποίων οι απαλλοτριώσεις εκκρεμούσαν. Επιπλέον, η κατασκευάστρια εταιρία προσφέρει κάθε υποστήριξη σε ανθρώπινους πόρους και μηχανήματα, για την επιτάχυνση των αρχαιολογικών ανασκαφών και τη μεταφορά των δικτύων κοινής ωφέλειας. Σήμερα, συνολικά εκκρεμεί το 14,5% των απαλλοτριώσεων, ενώ σε επίπεδο αρχαιολογίας και μεταφοράς δικτύων η κατάσταση έχει σχεδόν εξομαλυνθεί πλήρως.
Η πρόοδος κατασκευής της Ιόνιας Οδού έχει ξεπεράσει σήμερα το 77% , ενώ στα έξι συνολικά εργοτάξια κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου, απασχολούνται περισσότερα από 2.200 άτομα και χρησιμοποιούνται 1.530 μηχανήματα.
Μάλιστα, την Τρίτη 28 Ιουνίου ολοκληρώθηκε η εκσκαφή της σήραγγας της Κλόκοβας, ενός από τα πιο δύσκολα τεχνικά του έργου, η διάνοιξη της οποίας πραγματοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ, εντός μόλις 13 μηνών. Για να συμβεί αυτό, το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού του ομώνυμου εργοταξίου εργάζονταν αδιάλειπτα σε 3 βάρδιες, σε 24ωρη βάση, ενώ η εκσκαφή πραγματοποιούνταν ταυτόχρονα και από τα 4 μέτωπα. (είσοδος, έξοδος και στα δυο ρεύματα κυκλοφορίας).

Ο Δέδες στην Κλόκοβα
«Είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι το στοίχημα της ολοκλήρωσης του έργου της Ιόνιας Οδού τον Μάρτιο του 2017 θα κερδηθεί», δήλωσε χθες ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες, ο οποίος παρευρέθηκε στην διάνοιξη της σήραγγας της Κλόκοβας.

Όπως τόνισε ο Γιώργος Δέδες, η διάνοιξη της σήραγγας, που έχει μήκος τρία χιλιόμετρα, έγινε οκτώ μήνες νωρίτερα από το καθορισμένο χρονοδιάγραμμα, παρά το γεγονός ότι επρόκειτο για πιο δύσκολο τμήμα του έργου της Ιόνιας Οδού.

Αναφερόμενος αναλυτικά στο έργο της διάνοιξης της σήραγγας, ο γενικός γραμματέας Υποδομών σημείωσε ότι αντιμετωπίστηκαν τα σημαντικότερα και ισχυρότερα τεχνικά προβλήματα, προσθέτοντας ότι υπήρξαν οι περισσότερες επιστημονικές μελέτες και παρεμβάσεις, ώστε να δοθούν εξ αρχής λύσεις στα τεχνικά ζητήματα που ανέκυψαν.

Στη συνέχεια ο Γιώργος Δέδες αναφέρθηκε στην άριστη, όπως είπε, συνεργασία που υπήρξε και υπάρχει με την περιφέρεια και του δήμους, τονίζοντας ότι οι τοπικές κοινωνίας «αγκάλιασαν» το έργο και τα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης το στήριξαν. Παράλληλα, πρόσθεσε, πως το υπουργείο Υποδομών και η κατασκευάστρια εταιρία ανταποκρίθηκαν, στο μέτρο των δυνατοτήτων τους, στην ικανοποίηση των θετικών και δίκαιων αιτημάτων.

Στο σημείο αυτό ο Γιώργος Δέδες τόνισε ότι «σήμερα είμαστε όλοι μαζί στέλνουμε μήνυμα ενότητας, συνεργασίας και αλληλεγγύης, γιατί αυτό απαιτείται, όχι μόνο στα τεχνικά έργα και στον κατασκευαστικό τομέα, αλλά σε ολόκληρη την πορεία της χώρας». Μάλιστα υπογράμμισε ότι » στην Κλόκοβα είδαμε φως στην άκρη της σήραγγας και ως εκ τούτου θέλουμε μεταφορικά και συμβολικά να πούμε ότι ελληνικός κατασκευαστικός τομέας με την καινούργια πολιτική της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών, όπως χαράσσεται από τον υπουργό τον Χρήστο Σπίρτζη, μπορεί να είναι η αιχμή του δόρατος στην μεγάλη προσπάθεια για να δει η χώρα φως στην άκρη του τούνελ της οικονομικής κρίσης».

Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας εξέφρασε την ικανοποίησή για την ολοκλήρωση του έργου της σήραγγας, σημειώνοντας ταυτόχρονα ότι η Ιόνια Οδός είναι μία μεγάλη αναπτυξιακή οδική αρτηρία, που ενώνει όλο τον δυτικό άξονα της χώρας.

???????????????????????????????

4e436050-434b-40f6-b95a-70aff2d6b9ac

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>