Γιατρός και νοσηλεύτρια στο Αγρίνιο συνελήφθησαν για παράνομες συνταγογραφήσεις φαρμάκων

Στη φάκα της αστυνομίας γιατρός και νοσηλεύτρια για παράνομες συνταγογραφήσεις φαρμάκων με τη συνολική ζημία του Δημοσίου να ξεπερνά το ποσό των 120.000 ευρώ.

Αναλυτικότερα ένας 58χρονος παθολόγος-διαβητολόγος και μία 48χρονη νοσηλεύτρια στο Κέντρο Υγείας Αγρινίου συνελήφθησαν, από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας, με την κατηγορία ότι προέβαιναν σε παράνομες συνταγογραφήσεις φαρμάκων σε πολίτες.

Σε βάρος των δύο συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για εγκληματική οργάνωση, πλαστογραφία, ψευδείς ιατρικές πιστοποιήσεις, δωροληψία υπαλλήλου, ψευδής βεβαίωση, νόθευση και έκθεση κατ’ εξακολούθηση και απάτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες η διερεύνηση της υπόθεσης ξεκίνησε έπειτα από σχετική καταγγελία του ΕΟΠΥΥ ενώ εκτιμάται ότι η συνολική ζημία του Δημοσίου ξεπερνά το ποσό των 120.000 ευρώ.

Οι δύο κατηγορούμενοι συνταγογραφούσαν παράνομα φαρμακευτικά σκευάσματα κυρίως σε ανασφάλιστους πολίτες που είχαν μηδενική συμμετοχή και στη συνέχεια τα επέστρεφαν σχεδόν στο σύνολό τους, στον γιατρό και τη νοσηλεύτρια.

Και φάρμακα για την απώλεια βάρους
Παράλληλα, οι δύο κατηγορούμενοι, κατά τη διάρκεια του 2023, συνταγογράφησαν σε άτομα που ήθελαν να χάσουν βάρος φαρμακευτικά σκευάσματα, τα οποία, όμως, προορίζονταν αποκλειστικά και μόνο για ασθενείς με διαγνωσμένο σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Έως αυτήν την ώρα, έχουν ταυτοποιηθεί 13 περιπτώσεις πολιτών που λάμβαναν τα συγκεκριμένα φαρμακευτικά σκευάσματα για τον διαβήτη τύπου 2, για απώλεια κιλών, και έτσι έθεταν σε κίνδυνο την υγεία ασθενών που τα χρειάζονταν άμεσα.

Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε σπίτια, αυτοκίνητα, σε ιατρείο-γραφείο, καθώς και στην κατοχή των συλληφθέντων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν φαρμακευτικά σκευάσματα, ληγμένα φαρμακευτικά παρασκευάσματα, 2.350 ευρώ και κινητά τηλέφωνα.

Οι δύο συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα.

healthreport.gr

Από gegonos_admin