«Για εμάς, για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας είναι μεγάλη ευθύνη να ανταποκριθούμε στις αναπτυξιακές προτεραιότητες της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας στο πλαίσιο της συνοχής και της περιφερειακής συνείδησης και δε θα σταματήσουμε λεπτό να διεκδικούμε πόρους και να υλοποιούμε έργα με επίκεντρο τον πολίτη και τις αναπτυξιακές προτεραιότητες».
Αυτό επεσήμανε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας η οποία και πραγματοποιήθηκε στην Ιερά Πόλη του Μεσολογγίου, σύμφωνα με την πρόσκληση που είχε αποστείλει στα μέλη του Σώματος η Πρόεδρος Αναστασία Τογιοπούλου.
Η συνεδρίαση ξεκίνησε με τον Περιφερειάρχη, πριν την έναρξη συζήτησης των θεμάτων ημερήσιας διάταξης, να ενημερώνει τους Περιφερειακούς Συμβούλους αλλά και τους εκπροσώπους φορέων που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση, για την πορεία της αποκατάστασης των ζημιών που υπέστη μεγάλο τμήμα της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας στα τέλη Ιανουαρίου και αρχές Φεβρουαρίου από τα έντονα καιρικά φαινόμενα, καθώς και τις συνεχείς επαφές και συζητήσεις που γίνονται με αρμοδίους, στη διαρκή προσπάθεια της Περιφέρειας να διεκδικήσει πόρους.
Επιπλέον, ενημέρωσε για την διαρκή επικοινωνία που υπάρχει με το αρμόδιο Υπουργείο και τις όμορες Περιφέρειες Ηπείρου, Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας για την κοινή πρόταση που θα πρέπει να υποβληθεί στο Ειδικό Ταμείο Αλληλεγγύης της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
«Είμαστε πανέτοιμοι και καταβάλλουμε υπεράνθρωπες προσπάθειες ώστε να υποβάλλουμε σωστή και ολοκληρωμένη πρόταση για να εξασφαλίσουμε τους απαιτούμενους πόρους από το Ειδικό Ταμείο Αλληλεγγύης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για να προχωρήσουμε άμεσα στην αποκατάσταση των ζημιών που υπέστη από την κακοκαιρία το μεγαλύτερο μέρος της Αιτωλοακαρνανίας, αλλά και περιοχές της Αχαΐας» υπογράμμισε ο κ. Κατσιφάρας.
Eυρεία σύσκεψη χθες 
Παράλληλα ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε χθες  στην Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας, στην αίθουσα της πρώην νομαρχίας στην Ι.Π. Μεσολογγίου, με αντικείμενο την τεκμηριωμένη κοστολόγηση των ζημιών από τις πρόσφατες θεομηνίες και στη συνέχεια την κατάθεση του αιτήματος με στόχο την άμεση λήψη πόρων από το Ειδικό Ταμείο Αλληλεγγύης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Την σύσκεψη συντόνισε η Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας κ. Χριστίνα Σταρακά και συμμετείχαν οι Αντιπεριφερειάρχες Υποδομών και Περιβάλλοντος κ.κ. Λύτρας και Υφαντής, καθώς και οι εκπρόσωποι των 5 πληγέντων δήμων της Αιτωλοακαρνανίας, μεταξύ αυτών οι δήμαρχοι Αγρινίου, κ.Παπαναστασίου και Ναυπακτίας, κ.Λουκόπουλος, μαζί με τις τεχνικές υπηρεσίες.
Ακόμη παρέστησαν ο Γενικός Διευθυντής και ο Προϊστάμενος Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας κ.κ. Καραβίδας και Σταματελάτος αντίστοιχα, καθώς και υπηρεσιακά στελέχη αλλά και στελέχη της Διεύθυνσης Αγροτικής Ανάπτυξης της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας. Το υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού εκπροσώπησαν οι κ.κ. Γ. Τασιόπουλος/ αναπληρωτής Προϊστάμενος της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού, Γ. Λυπιρίδης/ υπεύθυνος Συντονισμού A΄ Μονάδας Ειδικών Υπηρεσιών και υπεύθυνος για το Ταμείο Αλληλεγγύης και ο Α. Κάρμης/ στέλεχος Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού.
Όπως δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας, κ. Χριστίνα Σταρακά, αμέσως μετά τη σύσκεψη, «είναι αναγκαία και κρίσιμη η ολοκλήρωση και εμπρόθεσμη υποβολή του αιτήματός μας, ώστε όχι μόνο να αποκατασταθούν τα προβλήματα αλλά και να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για τις υποδομές που θα αποτρέψουν στο μέλλον ανάλογο κόστος από παρόμοια φαινόμενα».
10982037_1015413045137497_3339737440921633570_n
10982190_1015412801804188_6486361863025161370_o-1024x768

Από gegonos_admin