Βραχνάς έχουν γίνει πλέον για τους επαγγελματίες και τους κατοίκους του τμήματος της Εθνικής Οδού από την Ερμίτσα μέχρι τον κυκλικό κόμβο (πρ. sprider) τα έργα της αναδιαρρύθμισης της Εθνικής Οδού, που ξεκίνησαν με σκοπό να άρουν την επικινδυνότητα για τους οδηγούς στο σημείο. Το έργο  με την επωνυμία «άρση επικινδυνότητας της Εθνικής Οδού Αντιρρίου- Ιωαννίνων», στο τμήμα εκείνο τουλάχιστον που αφορά την είσοδο της πόλης του Αγρινίου τείνει προς παράδοση, αφού μέχρι και η ασφαλτόστρωση έχει ολοκληρωθεί και ελάχιστες είναι ακόμη οι αλλαγές και οι προσθήκες που θα να γίνουν.  Συγκεκριμένα, το έργο προβλέπεται να παραδοθεί εντός ολίγων ημερών, πιθανότατα μέχρι τέλος Φεβρουαρίου.
Οι επαγγελματίες και οι κάτοικοι της γύρω περιοχής, που βλέπουν την πρόσβαση προς τις επιχειρήσεις και τα σπίτια τους να έχει δυσχεράνει επικίνδυνα, δεν το βάζουν κάτω και συνεχίζουν να διεκδικούν αλλαγές στο έργο, έστω και αν αυτές έρθουν μετά την παράδοσή του.
Να θυμίσουμε ότι στο παρελθόν 76  επιχειρηματίες και κάτοικοι της γύρω περιοχής, υπέγραψαν και απέστειλαν μέσω του δικηγόρου τους εξώδικο κατά της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων(ΕΥΔΕ)-Μεγάλα Έργα Δυτικής Ελλάδος (ΜΕΔΕ) του Τμήματος Κατασκευής Έργων (Τ.Κ.Ε) που εδρεύει στην Πρέβεζα και κοινοποιήθηκε προς τον δήμο Αγρινίου και την Ανώνυμη Εταιρία «ΔΟΜΟΚΑΤ ΑΕ», καταγράφοντας τις δυσχέρειες που αντιμετωπίζουν λόγω της αναδιαρρύθμισης και ζητώντας, τότε,  την αφαίρεση των κιγκλιδωμάτων από τον κόμβο του πρ. sprider έως την Ερμίτσα.
Μια ενέργεια που δεν έφερε αποτελέσματα με τους κατοίκους να συνεχίζουν την προσπάθεια με επισκέψεις στον δήμαρχο Αγρινίου-με τον κ. Παπαναστασίου να δηλώνει εν συνεχεία ότι στέκεται δίπλα τους και κατανοεί ως δίκαιες τις αντιδράσεις τους- ακόμη και με κλείσιμο της Εθνικής Οδού στο ύψος της Ερμίτσας, ως ένδειξη διαμαρτυρίας, κάπου στα μέσα του περασμένου Δεκέμβρη.
Πλέον βρίσκονται, μέσω του δικηγόρου τους κ. Ψάρρη, σε διαδικασία συλλογής εγγράφων που σύμφωνα με τους επαγγελματίες, αποδεικνύουν ότι υπήρξε αρχικά άλλη μελέτη για το εν λόγω έργο, μια μελέτη πολύ καλύτερη από αυτή που τελικά ακολουθήθηκε, που προέβλεπε μάλιστα και κόμβο στην Ερμίτσα. Σε αυτό το τελευταίο, την κατασκευή δηλαδή ενός κυκλικού κόμβου στο ύψος της Ερμίτσας, οι κάτοικοι, που είχαν ήδη επαφές εκτός από τον δήμαρχο και με την Αντιπεριφερειάρχη Αιτωλοακαρνανίας κα Χριστίνα Σταρακά,  έχουν σκοπό να επιμείνουν. Να κατασκευαστεί δηλαδή έστω και μετά την παράδοση του έργου, μετά από νέα μελέτη, ο κόμβος.
Δεν μένουν όμως σε αυτό, αφού σύμφωνα με τον δικηγόρο τους κ. Ψάρρη, με τον οποίο το «Γ» ήρθε σε επικοινωνία, θα υποβληθεί μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου για τις κακοτεχνίες που δοκιμάζουν την υπομονή των επαγγελματιών και των κατοίκων της γύρω περιοχής.
ermitsa-2
Μαρίνα Ζαρκαβέλη

Από gegonos_admin