Πιθανότατα από τις αρχές του 2016, επανέρχεται στο Αγρίνιο το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης το οποίο και θα εφαρμόζει – ελέγχει η Δημοτική Αστυνομία που μετά την περιπέτεια της κατάργησης, των μετατάξεων των δημοτικών αστυνομικών, της επιστροφής τους  κλπ επανασυστήνεται στο Αγρίνιο.

Να θυμίσουμε πως το καλοκαίρι στο Δημοτικό Συμβούλιο εγκρίθηκε η αλλαγή του Οργανισμού του δήμου Αγρινίου, ώστε να συσταθεί και πάλι η Διεύθυνση της Δημοτικής Αστυνομίας. Αν και σε άλλες πόλεις που συνέβη κάτι ανάλογο, αρκετοί δήμαρχοι ενέδωσαν στις πιέσεις των πρώην αστυνομικών,  ώστε να ασχοληθούν σε άλλες υπηρεσίες, στο Αγρίνιο φαίνεται πως δεν συνέβη αυτό και οι αστυνομικοί σύντομα θα βρίσκονται και πάλι στο δρόμο φορώντας τις στολές τους.

Η δημοτική αρχή του Γιώργου Παπαναστασίου είναι πεπεισμένη πως το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης είχε θετικά αποτελέσματα στην αγορά και στη καθημερινή λειτουργία της πόλης, για όση περίοδο εφαρμόστηκε και είναι στις άμεσες προτεραιότητες της να επαναφέρει το μέτρο, εφόσον βέβαια ξεκινήσει η λειτουργία της Δημοτικής Αστυνομίας, που θα έχει και την ευθύνη του συστήματος.

Συνολικά αυτή τη στιγμή στην Δημοτική Αστυνομία του Αγρινίου υπάρχουν έντεκα υπάλληλοι, αριθμός μικρότερος σε σχέση με αυτόν που υπήρχε πριν την κατάργηση της. Παρόλα αυτά, ο δήμος θα λειτουργήσει την υπηρεσία και σκοπός είναι αυτή να ενισχυθεί, μέσα από την κινητικότητα, που μπορεί να εφαρμοστεί αργότερα.

“Η ελεγχόμενη στάθμευση πρέπει να επανέλθει και πιστεύω ότι στην ομαλή εφαρμογή της θα βοηθήσει η Δημοτική Αστυνομία, που είναι απαραίτητη και σε άλλους τομείς ευθύνης, όπως τους ελέγχους στις λαϊκές, στα τραπεζοκαθίσματα και γενικότερα στην καθημερινότητα”  δηλώνει ο δήμαρχος Αγρινίου.

Οι λόγοι καθυστέρησης σύστασης της Δημοτικής Αστυνομίας, παρά την θετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου, είναι η καθυστέρηση δημοσίευσης της στο ΦΕΚ, εξαιτίας των εκλογών. Αυτό πάντως αναμένεται να γίνει τις επόμενες μέρες.

Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με πληροφορίες του “Γ” θα επανεξεταστεί η συνεργασία που υπήρχε με το Μετσόβιο Πολυτεχνείο για την λειτουργία του συστήματος της ελεγχόμενης στάθμευσης και θα εξεταστούν διάφορες παράμετροι, τεχνικές, οικονομικές κλπ για να επιλεγεί η καλύτερη δυνατή λύση.

agrinio_kentro_plateia_aftodioikisi

 

Από gegonos_admin