Η επανεκκίνηση του πρωταθλήματος στην ανατολή του 2015 βρίσκει τον Παναιτωλικό να δοκιμάζεται στη Βέροια. Γεγονός είναι ότι μέχρι στιγμής τα καναρίνια τα έχουν καταφέρει εξαιρετικά στο πρωτάθλημα φιγουράροντας μάλιστα στην έκτη θέση του πρωταθλήματος διαψεύδοντας φυσικά τις αρχικές μου εκτιμήσεις μου που προέβλεπαν μια πολύ δύσκολη χρονιά.
Το σωστό και το δίκαιο είναι να τα λέμε και να τα γράφουμε όλα και πραγματικά δεν περίμενα τη μέχρι στιγμής πορεία της ομάδας. Εννοείται ότι χίλιες φορές προτιμότερο που συμβαίνει αυτό παρά να έπεφτα εγώ μέσα ή κοντά στις προβλέψεις μου.
Χωρίς να θέλω να προδικάσω κάτι -άλλωστε ακόμη στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος βρισκόμαστε- θεωρώ πως επειδή έχουμε μια συγκεκριμένη εικόνα πλέον τόσο του Παναιτωλικού όσο και των υπολοίπων ομάδων, η πορεία της ομάδας μας θα συνεχιστεί περίπου με την ίδια σταθερότητα και τα ίδια καλά αποτελέσματα, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Η έκτη θέση που μέχρι στιγμής καταλαμβάνει ο Παναιτωλικός δίνει το αναφαίρετο δικαίωμα για περαιτέρω βλέψεις και επιδιώξεις πέραν αυτόν της άνετης παραμονής. Η λέξη Ευρώπη που άρχισε ήδη να βγαίνει δειλά – δειλά από τα χείλη αρκετών, είναι το κρυφό όνειρο όλων στην ομάδα και ουδείς μπορεί πλέον να το αμφισβητήσει. Ασφαλώς και αν κάτι τέτοιο επιτευχθεί, θα πρόκειται για μια υπέρβαση μιας και στο φετινό πρωτάθλημα πέραν των πέντε ομάδων που τα τελευταία χρόνια καπαρώνουν χωρίς. αντίπαλο τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά εισιτήρια, φέτος υπάρχουν και κάποιες ακόμη που μπορούν να αμφισβητήσουν τη μια -έστω- θέση.
Μια από αυτές τις ομάδες είναι και η Βέροια που καλείται σήμερα ο Παναιτωλικός να φέρει κάτι καλό. Με πολύ ποιότητα, εξαιρετικές εμφανίσεις και εξίσου θαυμάσια αποτελέσματα η βασίλισσα του βορρά εκπλήσσει φέτος ευχάριστα εκεί που μέχρι πέρυσι έδινε μάχη μέχρις εσχάτων για την παραμονή της στην κατηφορία.
Αναμφίβολα το σημερινό παιχνίδι είναι -όπως και να το κάνουμε πλέον- ματς πεντάδας. Με είκοσι πέντε πόντους βρίσκεται η Βέροια στην πέμπτη προνομιούχο θέση, ένα πόντο πιο κάτω ο Παναιτωλικός. Μια ανάσα σα να λέμε. Χωρίς να προδικάζει οριστικά κάτι το σημερινό αποτέλεσμα, εκείνο που νομίζω είναι ότι αν πραγματικά ο Παναιτωλικός θέλει να δώσει σάρκα και οστά στο όνειρό του οφείλει να φύγει νικητής από την πόλη της Ημαθίας. Αν πράγματι συμβεί αυτό, τότε καβαλάει τον αντίπαλό του βάζοντάς τον από κάτω και με δύο ματς μετά στο Αγρίνιο με Γιάννινα και ΟΦΗ θα έχει την ευκαιρία να εδραιωθεί για τα καλά στην πρώτη πεντάδα.
Η ευκαιρία που παρουσιάζεται είναι μεγάλη και γίνεται ακόμη μεγαλύτερη αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι η σημερινή αντίπαλος του Παναιτωλικού θα αναγκαστεί να αγωνιστεί χωρίς τους δυο της κεντρικούς αμυντικούς. Ραούλ Μπράβο και Βέρτζος είναι τιμωρημένοι και θα αναγκαστούν να δουν το ματς από την εξέδρα. Ο επιθετικός φέτος εκτός έδρας Παναιτωλικός πρέπει να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία και είμαι περίπου βέβαιος ότι τέτοιες θα είναι και οι εντολές του Χάβου. Άγχος άλλωστε δεν υπάρχει μιας και τα χαμηλά στρώματα απέχουν πολύ από την πλάτη μας.
Πιθανό διπλό θα μας βάλει για τα καλά στο χορό της Ευρώπης. Αν μάλιστα στη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου δεν πουληθεί ο Μαρτίνες και βρεθεί ένας γκολτζής (είτε επιστρέψει υγιής ο Μορένο, είτε αποκτηθεί κάποιος άλλος), τότε ναι, μπορούμε να μιλήσουμε διαφορετικά.
Χωρίς να σημαίνει ότι η ισοπαλία θα είναι αποτυχία ή μια πιθανή ήττα θα μας. τελειώσει, το όνειρο της Ευρώπης απαιτεί νίκη. Εξήγησα πιο πάνω το γιατί. Όσο για την ομάδα που μπορεί ο Παναιτωλικός να πετάξει έξω παίρνοντας τη θέση της, αυτή μόνο ο Ατρόμητος μπορεί να είναι. Ένας φετινός Ατρόμητος που δείχνει αρκετά ευάλωτος και χωρίς τη μέχρι πέρυσι δυναμική του. Οι υπόλοιπες τέσσερις ομάδες (Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ, Αστέρας Τρίπολης), είναι -επιτρέψτε μου- καλύτερες και δεν προσπερνιούνται.
Ότι και να συμβεί στο τέλος, η φετινή αγωνιστική σεζόν μπορεί να αποβεί για τον Παναιτωλικό η καλύτερη της ιστορίας του. Και αυτό, ξανά επιτυχία θα συνιστά.
Καλή Χρονιά.
Perry