Αντιμέτωποι με την εικόνα ενός «λεηλατημένου» γραφείου ήρθαν οι άνθρωποι της ομάδας μπάσκετ του Α.Ο.Αγρινίου, νωρίς το μεσημέρι της Κυριακής 16 Νοεμβρίου, όταν έφτασαν στον χώρο του κλειστού γυμναστηρίου του ΔΑΚ για τον αγώνα με τον ΓΑΣ Μελικής. Το γραφείο που χρησιμοποιεί ο ΑΟΑ στον χώρο του κλειστού, διαρρήχθηκε ξημερώματα Κυριακής από αγνώστους που, αφού πρώτα μπήκαν στον χώρο του γυμναστηρίου από παράθυρο, κατέβηκαν στο ισόγειο, έσπασαν το λουκέτο του κλειδωμένου γραφείου και πήραν ότι βρήκαν. Από την πλάσμα τηλεόραση και το DVD, μέχρι και τα εισιτήρια διαρκείας της ομάδας, ένα χρονόμετρο, ακόμη και μια καρέκλα!
Πρώτος την κλοπή αντιλήφθηκε ο φύλακας που έφτασε το πρωί της Κυριακής στον χώρο, ενώ κλήθηκαν και αστυνομικοί της Ασφάλειας για να πραγματοποιήσουν έρευνα στο σημείο. Καταγγελία στην αστυνομία έγινε και από του υπευθύνους του ΔΑΚ, αφού, ο χώρος ανήκει στον δήμο Αγρινίου.
Το πρόσφατο πλιάτσικο στο γραφείο του Α.Ο. Αγρινίου δεν αιφνιδίασε ιδιαίτερα. Οι πάσης φύσεως κλοπές από τον χώρο του δημοτικού σταδίου έχουν άλλωστε γίνει καθημερινό φαινόμενο. Και οι όποιες προσπάθειες από την αστυνομία και από τον δήμο για αντιμετώπιση του φαινομένου δεν μπορούν να φέρουν ουσιαστικά αποτελέσματα αν δεν υπάρξουν και ουσιαστικές ενέργειες.
Για την αντιμετώπιση του φαινομένου, ο δήμος Αγρινίου, κατέθεσε αίτημα για νυχτερινή φύλαξη του χώρου από εταιρία security και αναμένεται, όπως εξηγεί ο αρμόδιος για θέματα αθλητισμού αντιδήμαρχος κ. Γκρίζης, μιλώντας στο «Γεγονός», η έγκριση της πρότασης από τον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου: «αν το αίτημα γίνει δεκτό, έχει καλώς. Διαφορετικά, δεν ξέρω ποια άλλη λύση θα μπορούσε άμεσα να δοθεί», σχολιάζει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος.Ο δήμος προέβη πρόσφατα σε διαδικασίες αντικατάστασης της σχάρας των φρεατίων, αυτή τη φορά με τσιμέντο, αφού οι σχάρες, έχουν σχεδόν όλες κλαπεί από τους γνωστούς κυνηγούς χαλκού.
«Μας έχουν κατακλέψει. Σχεδόν κάθε βράδυ μπαίνουν και παίρνουν ότι βρίσκουν», λέει ο κ. Γκρίζης αναφορικά με το φαινόμενο. Την τοποθέτηση καμερών ωστόσο δεν τη βλέπει ως λύση, κυρίως λόγω της μεγάλης έκτασης του σταδίου: «μπαίνουν από διάφορες μεριές, δεν είναι εύκολο να ελεγχθεί», επισημαίνει.
Όπως σχολιάζει και ο αντιδήμαρχος, η αστυνομία κάνει ότι μπορεί, πραγματοποιώντας ανά διαστήματα περιπολίες, κάτι που σαφώς δεν είναι αρκετό για την πάταξη του φαινομένου.
Μαρίνα Ζαρκαβέλη

